A-Niniz

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av niniz - 24 januari 2014 22:37

Hej!



Jag lyckas fortfarande inte ändra utseendet på bloggen, men det är väl insidan som räknas ändå, även om det är sjukt irriterande. Ska prova att bara låta det vara några dagar.




Tog äntligen en bild på min favoritmössan och den bästa mössan jag någonsin haft. Den är jättemysig och samtidigt snygg! Köpte den på GK's. Passar på att lägga ut några andra bilder jag tog imorse. Eftersom jag tar bilderna med mobilkameran så är de inte jättebra, men ändå okej tycker jag :)





 

              

Av niniz - 24 januari 2014 16:30

Nu är jag skitsur på den här dumma saken så jag fick återställa till ursprungs utseendet och nu ska jag gå ut och träna mina getter och mata kaninerna. Under tiden så tänker kanske bloggplatsen/datorn över sig och ångrar hur elak den varit.... så jag kanske får igång den här dumma grejen sedan.Tills dess får nu syå ut med den tråkiga bakgrunden ;) 


Har det varit så krångligt för er också att ändra utseendet?


Det går i alla fall att blogga... :P

Niniz

Av niniz - 24 januari 2014 16:08

Hej!


Jag försöker anpassa utseendet men bloggen vill inte så plötsligt har bakgrund+header försvunnit och går inte att spara. Förhoppningsvis har jag löst det snart, så om bloggen ser väldigt vit och tråkig ut så vet du att jag jobbar på att få tillbacka det... Jaja ;)


Har ni något tips som funkar så får ni gärna kommentera det! Jag är urdålig på datorer :P


Kramar,


En sjukt irriterad Niniz som redan hunnit skälla på datorn i ilskan...

Av niniz - 24 januari 2014 11:52

Hej Allihopa!


Jag har inget emot personer som sminkar sig, men jag tycker det är jobbigt när kompisar man haft kul med helt plötsligt inte kan skoja i snön eller leka eftersom de kan förstöra sitt smink, håruppsättning och så vidare.:(


Men att sminka sig är bara inte...jag. Ibland kan jag böja ögonfransarna, men that´s it. Till och med det kan känns lite konstigt, varför vet jag inte.


Jag har inte, långa, tjocka ögonfransar.

Jag har inte fin, slät hy utan orenheter och ärr.

Jag har inte perfekt formade ögonbryn.



Jag ser trött ut ibland, för att jag behöver vila.

Jag har ärr, för att jag lever.

Mina ögonfransar är som dom är för att jag föddes så.

Jag är ingen fotomodell.



Jag är jag, och jag är inte perfekt, tack och lov.


Ibland när jag känner mig ful, så kan jag tänka att jag i alla fall inte behöver vara rädd för att visa mig utan smink, eftersom det är så alla sett mig... och ingen faller åtminstånde för mig för utseendets skull!


Jag vill vara vacker på insidan. Utsidan kommer ändå så småning om bli förstöd!


Som jag sa: Jag har inget emot smink mer än att det inte är jag, och ibland är tjejer för utseendesfixirade så att de inte kan leva, på riktigt lixsom.


Jag är vacker utan spakel, på insidan!!


Vill avsluta med några bibelord:

"Som en guldring i svinets tryne, är skönhet hos en kvinna utan vett" Ords. 11:22 

"Det synliga är förgängligt, men det osynliga är evigt." 2 Kor 4:18

"Er prydnad skall inte vara något utvärtes, håruppsättningar, guldsmycken och fina kläder..." 1 Pet 3:33



Av niniz - 24 januari 2014 10:16

Hejsan!


När jag var tio år så flyttade jag och min familj till Vanuatu, ett land utanför Australien. Vi flyttade tillbaka några veckor efter jag fyllt tolv år. Här kommer några bilder, som tyvärr inte är jättebra, Om jag får tag på några bätte så pupliserar jag dem här senare, tyvärr förstödes datorn med de flesta bilderna så det är inte många vi har kvar.


 

Jag och Linnea


 

John, Magnus, Morris, Linna, Jag och Elisia


 

Magnus, Linnea, jag, Lena, Elisia, John och vår Nanny Sophia.


 

Jag, Lena och Linnea.


 

Elisia med Nanny


 

Magnus, John, pappa, Lena, Linnea och Jag.


 

Linnea håller i en sköldpadda


 

Elisia och Lena


 

Linnea, lena, John och Magnus.


 

Jag, Linnea, Lena och Magnus.


Mamma, Johanna, Magnus, John, Elisia, Nanny, Lena, Linnea, Caroline och jag.



Arrhh! Orkar inte skriva alla namn, i fortsättningen får ni klara er med bara bilderna! ;)

                    

Av niniz - 24 januari 2014 09:39

Godmorgon!


Arms Wide Open av Misty Edwards handlar om vad kärlek egentligen är. Ett måste att nån gång lyssna på, otroligt vacker! Men lyssna inte på den om du har bråttom, utan nån gång du har tid över och verkligen kan lyssna helt och hållet på den, annars är det liksom ingen mening.



Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards