A-Niniz

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av niniz - 26 januari 2014 21:27

Hej igen!


Idag så svrålstartade jag dagen med att ha en muntlig examitiation klockan halv åtta på morgonen. Hade glömt att kolla vilken dag det var när jag bokade muntan... Sedan så har jag och min lillasyster Lena hjälpts åt att fånga alla tio höns och de två tupparna av ska behålla. Vi kollade att de mådde bra och försökte tämja dem ;) Samt försökte lära oss se skillnad på dem bättre :P Från början hade alla namn, men nu är det bara fyra namn jag kommer ihåg! Gick lite sådär, våra höns är vilda, men det var kul! Och lite snällare var de allt efter "behandlingen" :D


Här kommer veckans bibelord:


Den som kommer till mig och hör mina ord och handlar efter dem – vem han är lik, det skall jag visa er. Han är lik en man som när han bygger ett hus gräver djupt och lägger grunden på berg. När floden svämmar över vräker sig vattnet mot huset men förmår inte rubba det, eftersom det är väl byggt. Men den som hör och inte handlar, han är lik en man som bygger ett hus på marken utan att lägga någon grund. Floden vräker sig mot huset, och det rasar genast ihop och förödelsen blir stor. Lukas 6:47-49


Och dagens musik! :) River Flows In You av Yiruma. Vacker!



Godnatt, sov gott! <3


Niniz


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards