A-Niniz

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av niniz - 14 februari 2014 16:38

Hej igen!

Eftersom det varit dåligt med bilder tänkte jag bjuda på några fina bilder min underbara moster Kerstin har skickat till mig som hon tog när hon hälsade på oss i Vanuatu!

                                                                                   


Av niniz - 14 februari 2014 16:32


PS: Måste säga att min mobilladdare försvann med min väska på skidlägret... Så min mobil är död. Detta innebär nog tyvärr inga nya bilder förren jag fått tillbaka den! 


Kram Niniz

Av niniz - 14 februari 2014 16:22

 

Av niniz - 14 februari 2014 16:05

Hej! :)


Glad Alla Hjärtans Dag allihopa! :)


Vet ni vad jag har fått veta idag? Jag ska bli storasyster-igen! :) Vi kommer alltså bli tio barn i vår familj i slutet av oktober! :)

Jag, Linnea och Lena hade planerat att skicka ett alla hjärtans dagkort, men tyvärr struntade vi att göra det eftersom ingen av oss hade den blekaste aning om vem vi skulle skicka ett kort till! ;) Tanken slog mig att ändå sakicka ett kort till någon ramdom person anonymt bara för att göra den glad; men slåg bort tanken...


Skickade faktiskt tre anonyma kort på alla hjärtans dag förra året så det borde väl betyda att jag gjort det för tre år framåt i värsta fall?


Ha nu en riktig glad alla hjärtans dag!! Jag firar min med familjen. Hur gör du? <3


Här kommer en bild jag målade av på datorn ;) Måste säga att tyvärr var inte idéen min egen men ändå...


 

A HEART IS NOT A PLAY THING, A HEART IS NOT A TOY BUT IF YOU WANNA BREAK IT JUST GIVE IT TO A BOY...

Kram Niniz <3<3<3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards