A-Niniz

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av niniz - 10 mars 2014 14:45

Av niniz - 10 mars 2014 14:35

Hej!


Är du trött på att trycka på replay knappen på youtube hela tiden när du hittat en låt eller ett roligt klipp du bara vill se om och om igen?


Byt i så fall ut youtube mot listenonrepeat. Då får du samma klipp, fast det spelas om och om igen atomatiskt!


T.ex. http://wwwyoutube.com/watch?v=xcAxysM4fec



byt sedan ut youtube mot listenonrepeat så det blir  http://www.listenonrepeat.com/watch?v=xcAxysM4fec



Eller kolla in www.listenonrepeat.com


Kram Niniz


Av niniz - 10 mars 2014 14:34

Av niniz - 10 mars 2014 14:05




Hej! :)


Här kommer några bilder på Zack, mina syskon och de vår-virriga hönsen och är överlyckliga över att få spatsera runt fritt på gården. Lika lycklig över att hönsen är fria är Zack, som vi desperat försöker lära att höns bara är till för att titta på. Åtminstånde om man är hund. Han gör faktiskt framsteg! :D Men visst är det roligare att se tuppen flaxa upp i skyn och kakla ynkligt, än det är att jaga en boll, som är mattes alternativ? XD


Zack och Johanna utbyter ett kärleksfullt ögonkast ;)


 

Ron gillar att vara ute så mycket som möjligt.



 

Omelett! :D



 

Titta vad jag hittade i bäcken igår eftermiddag...


 

Elisia visar mig ett vår tecken jag missat, en lila blomma som växer  så ensam vid get huset.


 

"Okej, jag lyssnar. Vad vill du?" -Zack



Hönsen får äntligen komma ut nu när våren är på väg...



  

Höns är roliga, tycker Zack. Lite väl roliga kanske.



 


Tyvärr så är inte hönorna lika förstjust i Zack.


 

Efter lite träning kan Zack gå förbi hönorna utan att jaga dom. För det mesta...



 


Lillebror Magnus.


 

Min favorit höna som jag tyvärr glömt namnet på.



 

Vår ståtliga undertupp, Bruno. Zack är mer intresserad av tupparna än hönorna, och brukar faktiskt valla bort hönorna för att sedan ta upp jakten på tuppen. 



 

Bruno kläcktes fram hos oss förra sommaren. Eftersom han var den enda bruna kykligen blev han snabbt en favorit och är nu tamare än de andra hönorna till sammans.



  

Solen går ner senare nu.


Kram Niniz


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards