A-Niniz

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av niniz - 17 mars 2014 17:35

Hej!


Jag tänkte att ni kunde fråga mig lite olika frågor och jag ska försöka svara 100% ärligt. Jag får dock inte ge ut mitt namn eller adress så det är ingen idé att fråga! Senare svarar jag på frågorna i ett inlägg nästa vecka, ni har alltå en hel vecka att fråga! :) FRÅGA MIG VAD SOM HELST :D 


DE som frågar får även sin bloggadress utgiven i det inlägget jag svarar frågorna i. (Om ni inte skriver att ni inte vill det!) Och får på så sätt lite extra "reklam" till sin blogg :P


Kram Niniz

Av niniz - 17 mars 2014 12:15

En vacker låt som handlar om samarbete. Och eftersom jag för det mesta.... starkt ogillar samarbete :P så måste låten vara väldigt bra för att jag ska tycka om den. Eller hur? :P


Visst kan samarbete vara bra... andledningen till att jag inte gillar det är för att om man misslyckas; så känns det som om det är mitt fel att ALLA misslyckas :( och om man lyckas... så är det i alla fall inte min förtjänst. ;) Dessutom så kan allt bli förstört av att EN bestämmer sig för att förstöra för alla andra.... Men; om jag samarbetar med människor som är uppmuntarande, positiva, lyssnar på de andra (ALLA!), jag känner mig avslappnad med och gör sitt bästa så är jag faktiskt inte emot sammarbete. ;)




Av niniz - 17 mars 2014 11:48

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards