A-Niniz

Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

Dagens Musiktips!

Av niniz - 20 mars 2014 14:22

 
 
Ingen bild

zohalsskolblogg

25 mars 2014 17:07

Hur lägger man upp bilder/video? Jag har testat flera gånger men jag lyckas aldrig få upp den på bloggen :(

niniz

23 april 2014 16:19

Hej! Jag ska försöka beskriva så gott jag kan, men måste berätta att det KAN vara ett tekniskt fel på något sätt... ett tag så kunde jag inte ändra mina inställningar på bloggen, bakgrund m.m, (fast jag visste hur man gjorde)Några veckor senare fungerade det igen. Kan bero på något sådant. Annars gör du så här: Först gör du bara som när du ska göra ett vanligt inlägg (Skapa Inlägg)Då ska du komma till där du kan välja typ av inlägg, och då väljer du såklart Vanligt(Text+Bild m.m.) Och sedan trycker du på skapa inlägg. Då ska du komma till där du skriver inlägget, och flera ikoner kommer ovanför texten men under Rubriken. I den nedre raden av ikoner finns ikonen av ett träd, och om du håller bilden där så står det bilder. Tryck där. Då kommer du till bildarktivet. Om du inte redan har bilder där, så klickar du på "Ladda Upp" till höger. Där kan du välja en bild från din dator och ladda upp. Sedan så går du tillbaka till arkivet och klickar på bilden/bilderna då vill ha med i ditt inlägg, och väljer om du vill ha dem i Miniatyr eller Normal Storlek. Då ska de komma upp! Annars borde det vara något fel. Du gör i princip samma sak när det gäller videoklipp, fast väljer ikonen Videoklipp istället. Vill du ha youtube klipp så trycker du på youtube ikonen och skriver i "adressen" till det klippet du vill visa. Du kan även ladda upp bilder på Inlägg->bilder->ladda upp bilder-> och sedan enkel eller avancerad uppladdning. De kommer in på ditt bildarkiv så du kan använda dem i ditt nästa inlägg. Ja, hoppas det går bra nu! Har varit lite övertydlig kanske XD Hoppas det hjälpte!! Lycka till!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niniz - 8 april 2019 23:54

Dig the Crazy - Marie Faith    

Av niniz - 8 april 2019 23:48

Åkte till stranden med underbara Dolce, Suliana och Sila. :)           ...

Av niniz - 26 mars 2019 06:08

None of my Buisness, av Cher Lloyd  

Av niniz - 26 mars 2019 06:06

Jag tror jag hade lyckats hålla mig mer kortfattad och inte gjort så sjukt långa inlägg på FB (som jag senare ångrat) om jag bara hade varit aktiv här igen tidigare. :P   Tips till alla som åker för att bo utomlands en tid: Det spelar ingen roll ...

Av niniz - 26 mars 2019 05:38

Jag måste erkänna att det känns lite dumt att försöka blåsa liv i den här utdöda bloggen, även om jag aldrig gav upp bloggandet frivilligt. Det har ju gått så pass lång tid sedan jag skrev. Och för att vara helt ärlig, vet jag inte om jag hade gjor...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards