A-Niniz

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av niniz - 5 juni 2014 21:22

Angels av Within Temptation

Väldigt vacker :) Har blivit en ny favorit! :D



Har äntligen lämnat in det sista matteuppdraget och har två muntor nästa vecka! Usch... Hoppas bara jag får godkänt, man blir ju så nervös! Eller.... Helt ärligt hoppas jag på att få något betyg ÖVER godkänt faktiskt ;) Men jag vet att jag inte kommer få jättebra betyg-Har inte pluggat på tillräckligt. Men jag har gjort mitt bästa! Har haft sjukt mkt att göra den senaste tiden... Tur att det blir sommarlov nästa vecka för jag tror inte jag skulle klara av det så länge till :P 


SOMMARLOV=VILA, SÖMN, GLÄDJE, FRIHET, ANTISTRESS, BAD och förhoppningsvis får jag en chans att vara med mina kompisar. Det vill säga de jag har kvar. :( Har varit världens sämsta vän eftersom jag aldrig finns för någon och är så mycket... mig. MIG=Tro att ingen vill vara med mig och medvetet putta bort/dra mig undan från de som betyder mest för mig för att de ska få "slippa" mig. Vaddå, om jag inte tål mig själv, hur ska jag förvänta mig att andra ska göra det? Inbillar mig till och med att den enda andledningen till att folk är med mig är för att de är så snälla och tycker synd om mig. Först nu börjar jag inse att aldeles för många tror att jag inte vill vara med dem och faktiskt blir ledsna. Jag måste på gågot sätt göra upp för dem! Hoppas jag. Om jag bara inte vorde så feg! Men jag måste börja någonstanns. Om jag inte gör något så kommer ingen förändring ske, och det hjälper inte att grubbla över dumma beslut ma gjort tidigare eftersom man ändå inte kan få dem ogjorda. Man kan bara fokusera på vad man kan göra NU. Det är faktiskt bättre att människor tycker att jag är en irriterande fluga som vägrar lämna dem ifred än att de känner sig oönskade. 


Förlåt över detta "deprimerande" inlägg. Var tvungen att skriva av mig! :) Och jag hoppas att jag nån gång kan vara en riktigt bra vän som inte bara tar utan ger. 


Kram Niniz

Av niniz - 5 juni 2014 16:32

Här kommer bilder på Nejlikas ungar :D Kaninungar till salu när de är leveransklara i Juli :) <3


           


Intresserad av att köpa en kaninunge? Kontakta atvanuatu@gmail.com


Kram Niniz <3

Av niniz - 5 juni 2014 16:29

Dangerous- Group Crew 1


Av niniz - 5 juni 2014 16:21

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards