A-Niniz

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av niniz - 28 juli 2014 20:26

Ja, det har varit snålt med blogginlägg det senaste. Det är så mycket som händer-hela tiden! Jättekul för mig men kanske inte lika roligt för bloggläsare...


Idag har jag jobbat på mitt sommarlov men hann även bada, mjölka getter och den sista kaninungen i Förgetmigejs kull blev hämtad idag. :) (Imaginary (numera Feline) blev hämtad förra veckan)


I lördags hade vi släktkalas för två av mina småsyskon, och vi har även åkt till havet i Varberg där vi badade med några kompisar och gick runt i stan. :) Snart måste jag hinna åka till min kompis Carro i Lidköping! Men först måste jag hinna göra hö som de mina kaniner kan äta när jag är borta...


Jag har tagit bilder! (iaf några...) De kommer snart. Men nu måste jag gå och fånga gässen- en räv tog tyvärr en av dem förra natten och nu ska vi stänga in dem så inga fler försvinner :(


Kram Niniz

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards