A-Niniz

Alla inlägg under augusti 2014

Av niniz - 28 augusti 2014 19:19

HIGHWAY TO HEAVEN- Den här filmserien finns på youtube, så man kan se den gratis och är verkligen jättebra!

Jonathan Smith (Michael Landon) är en ängel som är utskickad av Gud på olika uppdrag. Han träffar den mistänksamma, bittra före detta polisen Marc (Victor French) som lyckas ta reda på hans hemilghet. Marc dricker och slåss för att slippa möta verkligheten. Om man har varit polis så vet man hur mörk den är. Men något ändras när han träffar jonathan och tillsammans med honom reser han iväg på olika uppdrag för att hjälpa människor. Verkligen se-värd!! Har än inte sätt alla avsnitten eftersom den är relativt nyupphittad för mig, men hitlls har de varit jättebra. Så, kolla? :D


Av niniz - 25 augusti 2014 21:27

Här kommer fler bilder från mina dagar jag var och hälsade på mina bästa vänner i Lidköping. Linnea och Carro är kamerakvinnorna! :) Tack för tiden där! Jag älskar er <3 Hoppas  ni har en bra hösttermin :)


                             

Det kanske inte är för inte jag har bilvit kallad groda trots alls? ^^


Ser att jag gör en del roliga miner när jag hoppar! Bra att jag är fokuserad :D 


Kramar Niniz


Av niniz - 21 augusti 2014 17:41

Väldigt vacker låt :)


Av niniz - 21 augusti 2014 17:39

 

-Ett citat jag fick av min mailkompis Felicia :)



Av niniz - 21 augusti 2014 17:25

Bilder från hösten/vintern 2011/12


                                                         

Kram Niniz

Av niniz - 20 augusti 2014 21:04

Slow Fade- Casting Crowns


En jättebra låt som de flesta kan relatera till i många olika delar av livet!


Av niniz - 20 augusti 2014 20:58

    


Igår skrev jag ett fint inlägg. Tyvärr försvann det precis när jag skulle publisera! Så... nu har jag inget att skriva... Inte just nu :)


Men, det har regnat här. Massor. Bäcken är översvämmad!


Och så har jag börjat skolan igen, just nu pluggar jag historia 1b och matematik 3c. Historian går i alla fall bra! ;)


Hoppas ni har det bra. Mer, roligare inlägg kommer... förr elller senare. :) Tills dess får ni nöja er med att läsa äldre inlägg, titta på blider, läsa citat och så klart lyssna på musik! ;)


Kram Niniz

Av niniz - 16 augusti 2014 23:25

Safe and Sound-Taylor Swift


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards