A-Niniz

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2014

Mina Favoritbloggar

Av niniz - 16 augusti 2014 22:35

Hej igen! Jag var nära med att börja blogginlägget med "Kära Dagbok..." Men hindrade mig i sista strund :P


Ja... jag är inte mycket av en regelbunden bloggläsare-oftast hitta jag en blogg, läser jättemycket i den, för att glömma bort den dagen därpå och kanske hitta den igen några månader senare. Men vissa besöker jag oftare...


Här kommer i alla fall mina favoritbloggar


http://gardsbacken.blogspot.se/  Det här är en blogg om en liten gård med får, höns, häss, hundar och en väldigt speciell vallande kanin, men även odlig och recept till viss del. För er som mig är intresserade av djur och många foton på djur och ja, gårdsliv.


http://flodesliv.wordpress.com/  Det här är min gamla klasskamrat Patriks blogg, i den skriver han dikter osv. Nyupphittad för mig, men verkligen läsvärd. Så imponerad av att han kan skriva så! Visste liksom inte att killar(nu förtiden) kunde skriva sånt... Önskar mina dikter var bara i närheten av hans. Jättevackra dikter! För dig som gillar att läsa sånt :D Jag visste ju att han var duktig på (allt?) men inte att han var så duktig! :D


http://www.nattstad.se/Caaroliiinee  Min bästa kompis Carros blogg. En hel del musik och filmtips, men även dagens outfit och sånt. Många bilder och korta texter. Generellt sätt tillhör den inte min ultimata läsarblogg, men gillar hennes ändå. Det bästa med den här bloggen är nog ändå att ni kan få se mitt vackra face då och då :P


http://vickansfoton.blogspot.se/ En gammal klasskamrats systers blogg! Som ni ser är de flesta bloggar jag läser från bekanta. Har ni tips på bra bloggar, kommentera! Mycket bilder, lite text.


http://www.tibell.nu/ och så klart får vår gamla familjeblogg vara med... Med betoning på gamla. Om man tittar längst bak finns det roliga grejer och bilder från när vi var i Vanuatu, men nu? Nä. Inga bilder, bara tråkiga inlägg från mamma och pappa om politik och sånt. Väldigt sällan uppdaterat. Kan bli intressant om vi skulle flytta utomlands igen.


http://levmerpamindre.blogspot.se/ En bra självhusarblogg! Djur, foton, odlig och så vidare. För mig en självklar favorit! Riktigt bra blogg!! Mycket läsvärd om du har tankar på djurhållning eller odling.



Kram Niniz


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niniz - 8 april 2019 23:54

Dig the Crazy - Marie Faith    

Av niniz - 8 april 2019 23:48

Åkte till stranden med underbara Dolce, Suliana och Sila. :)           ...

Av niniz - 26 mars 2019 06:08

None of my Buisness, av Cher Lloyd  

Av niniz - 26 mars 2019 06:06

Jag tror jag hade lyckats hålla mig mer kortfattad och inte gjort så sjukt långa inlägg på FB (som jag senare ångrat) om jag bara hade varit aktiv här igen tidigare. :P   Tips till alla som åker för att bo utomlands en tid: Det spelar ingen roll ...

Av niniz - 26 mars 2019 05:38

Jag måste erkänna att det känns lite dumt att försöka blåsa liv i den här utdöda bloggen, även om jag aldrig gav upp bloggandet frivilligt. Det har ju gått så pass lång tid sedan jag skrev. Och för att vara helt ärlig, vet jag inte om jag hade gjor...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards