A-Niniz

Alla inlägg den 22 september 2014

Av niniz - 22 september 2014 08:42

Av niniz - 22 september 2014 08:33

Hej!


Jag har dragit på mig någon sjukdom över helgen och mår fortfarande inte bra så det verkar tyvärr som om jag missar danslektionerna idag.... Hoppas ändå att jag ska känna mig så pass frisk att jag orkar vara med på koreografien eller titta i alla fall... (Har missat så många lektioner redan som det är) men verkar tveksamt :( 

Om jag skulle få bestämma två dagar i veckan jag alltid skulle få vara frisk på så är det måndagar (dans!) och fredagar (simma+ungdis)


Men, men! Så går det när man simmar fyra kilometer trots att man känner en förskylning komma krypande....


Så nu ska jag ta min lärares råd och krypa ner i sängen, titta på film och dricka lite te! :) Men först måste jag mata djuren och mjölka getterna-hur sjuk man är så måste de, så länge man kan stå upp, ha mat. Och jag är bara "sjuk" inte "kan-inte-så-upp-sjuk" vilket innebär att ingen tar min morgonmatning av djuren! :'( *tycker synd om mig själv* ;)


Kram Niniz

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards