A-Niniz

Alla inlägg den 5 november 2014

Av niniz - 5 november 2014 15:16

1. Ät en glass. Choklad. Eller något... Mat finns alltid för dig vad som än händer XD Kanske inte det mest hälsosamma tipset ;) Eller bara TITTA i skåpen för att se om det funnis något nytt!

2.Lyssna på dina favoritlåtar eller gör en egen spellista med favoritlåtarna :)

3. Gå ut och bara lägg dig ner i skogen, på ett berg, på en äng eller i ett dike. Varsom helst. Där det inte är blött. Eller bara kasta dig ner i gräset (sommar)/ snö (vinter) och gör kullebyttor och andra akrobatiska övningar, skratta och bara känn hur mycket du LEVER!! Njut av det molninga höstvädret och var glad över att du slipper överhettade sommardagar med sol i ögonen. Eller kalla vinterdagar och snöbindhet och hård kall vind. Hösten har ju en precis lagom temperatur! :D

4. Sätt på hög musik och DANSA där ingen ser dig. Eller filma dig när du dansar för att sedan titta på det och skratta åt dig själv XD Eller fundera på hur du kan bli bättre :)

5. Ta kontakt med någon kompis du inte sett på ett tag :) Ring, mailja, chatta eller fråga om ni kan hitta på ngt kanske?

6. Ta kort. Massor med kort. På allt! Från alla vinklar!

7. Strecha, böja, töja! :)

8. Titta på roliga videos på youtube och skratta :D

9. Gå ut och gå :)

10. Titta på filmer!

11. Räkna upp årets top 10 händelser (Ex. Skidåkning på Hovfjället, Bada vid skaven, Besöket hos kompisen,  osv)

12. Googla. På allt möjligt! Ta reda på allt ifrån om en viss färg på kläderna påverkar andra människors uppfattning om dig och hur man använder kroppsspråk till att hitta massa bra "quotes" och vilken hundras som skulle passa dig bäst.

13. Lek spion, polis eller FBI. Stalka människor facebooks sidor, deras bloggar och googla deras namn XD (och håll det hemligt) :P Eller iakta människor. :P

14. Teckna något.

15. Skriv dikter, böcker, brev eller vad som helst. 

16. Läs! 

17. Baka något. Eller laga mat! Prova något nytt :)

18. Gör massa olika frisyrer på dig själv. Klä upp dig, Klä ut dig. Har du smink så "extrem" sminka dig och låt fantasin flöda och smink/håruppstättnings regler brytas :P

19. Plugga. Du kan alltid bli bättre.

20. Klättra i träd och i berg. Och gå vilse i skogen, men bara om du tror att du hittar hem så småningom! 


Kram Niniz


Av niniz - 5 november 2014 15:06

How Do You Love Someone?-Nightcore


Av niniz - 5 november 2014 14:55

Hejsan


! Förlåt för den sparsamma uppdatringen :) I måndags fyllde jag 17 år och jag har insett till min förtvilan att jag bara har ett år kvar som "barn" :S  Å andra sidan är det bara ett år kvar till jag kan ta körkort och ja... vet inte? Vad gör man mer när man blir 18? Kan inte förstå förtjusningen i det ;)


Eftersom jag inte vet riktigt vad jag ska skriva om min födelsedag mer än att jag fick frukost på sängen och åkte och dansade, så tar jag med några bilder mina kompisar la upp på min facebook när jag fyllde år :) Och såklart tar jag även med den gulliga Pinguin Happy Birthday Song som jag fick av storsyster Jenneiy <3 Den fick mig att le mer än både två och tre gånger och gjorde plugget så mycket mer festligt där jag satt och räknade och lyssnade på låten och om om igen :D


   


Jag har kommit på att av någon anledning är det alltid de fulaste bilderna som får vara med i sånna här bilder :P ^^ :D



Kram Niniz

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards