A-Niniz

Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Det bästa från 2014-Sammanfattning!

Av niniz - 30 december 2014 21:44

Här är sammanfattningen av mina bästa händelser från året 2014, i ingen speciell ordning.


- Vi köpte hundvalpen Zack, en labrador retriver och belgisk vallhunds blandning

-Åkte slalom för första gången och älskade det (!) på sportlovet med ungdomsgruppen :)

-Spenderade dagarna efter nyår med bästisen Carro, och åkte även och badade i Skövde badhus med Carro och Jenniey

- Köpte gässlingar

-Lärde mig mjölka getter och fick smaka getmjölk

-Hälsade på farmor och farfar flera gånger i Göteborg

-Spenderade några dagar under sommarlovet med Carro, Filippa, Sara och Linnea

-Badade på favoritbadplatsen Skaven på Kållandsö med Carro, Hannah, Jenniey, Lars och min lillasyster och besökte även Hörvikens Marina där <3

-Tog min första egna kull kaninungar (med rexpäls!) och fick sålt allihopa som blev jätteunderbara <3

-Besökte Jonatan och Junli i Göteborg

-Badade i havet i Varberg med några kompisar

-Fixade ett (litet) överaskningskalas för en kompis tillsammans med mina systrar

-Fick (äntligen) försökringen fixad till mopeden så har kunnat använda den

-Fick ett eget rum igen!

-Åkte pulka på första gången på länge

-Hittat massa nya favoritlåtar och bra anime 

-Fick min nionde lillasyster

-Känslovågor i massor. Har seriöst åkt bergodal bana på mina känslosvängar i år. Ibland kan det vara jobbigt men om jag ska vara ärlig älskar jag att känna massa nya starka känslor! Det får en att känna sig så levande. Dessutom är det en motivitaion till att kunna skriva och måla... Och får en kunna förstå sånger på ett nytt sätt och tänka annorlunda.

-Besökt Liseberg

-Hade idrottstenta i Torsås på min skola och fick massa nya vänner och hade hur kul som helst

-Köpt en vagn till mina getter



Sedan har det hänt ännu en stor, väldigt stor, sak i år. Som kommer förändra mitt liv totalt... Som jag inte vet om det är något posetivt eller negativt. Det är liksom både och, så jag är väldigt blandad. Men hitills är det en hemlighet inom familjen. Ni kommer få veta tids nog-tro mig!


Kort sagt har jag haft ett toppen år, med både tårar och skratt men mest glädje, leenden, vänskap och skratt! Ett riktigt guldår som jag alltid kommer minnas. Jag har fått göra massa "sista saker" som jag vill ha gjort minsten gång till, och provat på nya saker jag länge drömt om. 


Hoppas ni har haft ett lika bra år som mig.


Kram Niniz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niniz - 8 april 2019 23:54

Dig the Crazy - Marie Faith    

Av niniz - 8 april 2019 23:48

Åkte till stranden med underbara Dolce, Suliana och Sila. :)           ...

Av niniz - 26 mars 2019 06:08

None of my Buisness, av Cher Lloyd  

Av niniz - 26 mars 2019 06:06

Jag tror jag hade lyckats hålla mig mer kortfattad och inte gjort så sjukt långa inlägg på FB (som jag senare ångrat) om jag bara hade varit aktiv här igen tidigare. :P   Tips till alla som åker för att bo utomlands en tid: Det spelar ingen roll ...

Av niniz - 26 mars 2019 05:38

Jag måste erkänna att det känns lite dumt att försöka blåsa liv i den här utdöda bloggen, även om jag aldrig gav upp bloggandet frivilligt. Det har ju gått så pass lång tid sedan jag skrev. Och för att vara helt ärlig, vet jag inte om jag hade gjor...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards