A-Niniz

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av niniz - 6 februari 2015 20:25

Hej!


Förlåt för dåligt bloggande, Jag har haft sjukt mycket i skolan att göra, och som om det inte räckte så har papa haft gallstens anfall igen och farmor ligger på sjukhuset. Jag vet inte allt vad som är fel med henne men läkarna tror att de hittat cancertumörer... Hon är ju så gammal också...


Men! Nu är det sportlov (med undantag för nästa tisdagen) Och förhoppningsvis kan jag åka över några dagar till Göteborg och hjälpa farmor och farfar... Eller åtminstånde hälsa på faramor på sjukhuset. Vi har sån tur att mina fina fastrar hjälper dem i Göteborg. Stora tack till Maria och Kerstin för allt de gjort!<3


Vad mer jag ska göra på sportlovet vet jag inte riktigt. Men jag gissar att jag kommer passa på att vara ute. Har vi tur är snart isen tjock nog att åka skriskor på!


Om man ska sammanfatta vad jag gjort de senaste dagarna i 10 punkter så är det

1. Studera

2.Titta på anime

3. Läst på wattpad

4. Tänkt och oroat mig

5. Tecknat

6. Tagit kort

7. Hjälpt mamma

8. Tagit hand omd djuren

9. Gjort dumplings/dango med lillasyster

10. Ätit nudlar


Ja... typ. Jag har mest stannat inne, och kan inte säga att jag gjort något speciellet värt att skriva om. Men vem vet, ni kanske är interesserade av vårat recept på dumplings?


OBS!! Fritrera INTE dumpligs. Visst blir de jättegorda (speciellt med BBQ -sås) men de EXPLODERAR och KOKANDE OLJA skvätter över i princip hela köker inkl ditt ansikte... (Även om du har lock på kastrullen) Har du föräldrar hemma blir de hemskt arga. Ta från den som har erfarenhet... Nej nej pratar inte alls om mig själv... Jag skulle väl ALDRIG gjöra ngt sånt.. hehe...


Och fråga mig inte hur men lyckades undvika att bränna mig. Klart det sved till ganska bra, men blev inga brännblåsor eller ngt så hade tur! :D


Kram Niniz


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards