A-Niniz

Alla inlägg den 5 april 2015

Av niniz - 5 april 2015 01:00

Idag gick hela familjen ut och letade efter påskägg! Jag kände mig inte jättetaggad för att leta efter mitt ägg i flera timmar så jag valde gömställe "Lätt" (vi har ungefär fem nivåer där Lätt är nr 2 på svårighetsgraden... Ett år när jag valde Supersvårt så låg påskägget i dammsugaren och det tog... VÄLDIGT låg tid innan jag fick mitt efterlängtade ägg XD


 Elisia klädde ut sig till en kycklig och Johanna till en kanin och sedan gick de och påskade :) Sedan åt vi en god påskmiddag och tittade på en film om Jesus liv, jag har dock inte sett Passion of Christ än i påsk, får se om det blir av eller inte.  Hoppas ni har haft en bra påsk! :D

                                                                         


Kram Niniz

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards