A-Niniz

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av niniz - 5 maj 2015 16:55

Delusional-Nightcore


Av niniz - 5 maj 2015 16:28

 

Så sant, så sant ;) Gjorde den själv! ^^ Alla bilder tillhör deras ägare.... Eller vad man säger :D 

Av niniz - 5 maj 2015 16:07

Hej Bloggläsare och andra (?) :D


Nu var det ett tag sedan jag bloggade.


I fredags så hade vi barn FF när mamam och pappa åkte till Göteborg och hälsade på farmor och farfar. Jag hade i uppdrag att duscha en mycket motvilig lillebror; och till slut kom vi fram till en komprimiss- vi bakar en kladdkaka, sedan får han duscha den tiden kaka är i ungnen och när han duschat klart så äter vi den. Något båda sidor blev nöjda och glada med och när mamma kom hem hade hon en nyduschad 4 åring som var så ren som man kan vara efter man ätit en kladdig chokladkaka XD


I lördags så tränade jag (äntligen!) igen; framför allt styrka och körde igenom hela kroppen; mage, rygg, rumpa, ben och armar. Det blev även lite dans och rörlighetsträning. Om jag nu nästan aldrig tränar så får jag lov att göra det ordentligt när det väl blir av.Och när mina systrar berättade att de skulle gå till Kungsäter dagen därpå så var jag överlycklig över att följa med! Vi hade med oss hunden Zack så han fick lite social träning. När vi kom fråm delade på en kycklingpizza vi köpte och citronsorbe glass ute i det härliga vårvädret. Tillägas ska kanske att vi åt glassen först innan vi köpte pizzan XD Men efter inte mindre än två mils prommenad och träningsvärk över allt så sov jag hårt på natten till måndag.... och vaknande inte förrens halv elva följande morgon.

Ja, att gå på distansgymansium har sina fördelar; däribland sovmorgon <3


Imorgon ska jag hälsa på mormor! Och jag letar inte mindre än FÖRTVIVLAT efter min dyrbara kamera. Jag håller på att få feber, håravfall och utslag pga att jag inte kan ta några nya kort. Jag har i alla fall hittat mit bort tappade klocka så nu kan jag se tiden på morgonen istället för att "utgå" från att det är för tidigt att gå upp!


     


Eftersom min kamera är där den är så lägger jag upp några folosofiska (?) bilder jag tog förra sommaren ^^



KRAM NINIZ

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards