A-Niniz

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av niniz - 19 maj 2015 11:22

Jag läste precis mitt alldra första blogginlägg som jag skrev sommaren 2013. Haha XD Tydligen hade jag tänkt att min blogg skulle handla om träning och skönhet, men det är väl något ni ser minst av allt, LOL :P


Hur många skönhetsinlägg har jag skrivit totalt? Tre kanske? :P Träning, 4? XD 


Jag är i alla fall riktigt glad över hur bloggen har blivit, Snacka om dötråkigt att bara läsa om skönhetstips och träning.... -_- de bloggar jag gillar att läsa har mycket bilder och handlar framför allt om djur, natur, odling och självhushållning... Musiktips är uppskattade även det men mest bilder, en bild säger ju mer än tusen ord och är roligare att titt på dessutom! Träning kan vara kul men skönhetstips.... -_- Även om det kan vara roligt med något recept, träningstips eller naturligt skönhets tips med kanske, lite då och då.


Jaja, jag låter mitt första inlägg stå kvar, eftersom det inet känns bra att ta bort något jag skrivit. Det kan ju vara ett roligt minne, kanske? :P Otroligt hur mycket man kan förändras på bara 2 år i hur man tänker och ser på saker!


Kram Niniz

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards