A-Niniz

Alla inlägg den 26 maj 2015

Av niniz - 26 maj 2015 20:48

Hej! 

Fick nyss ett mejl av Birgitta som berättade att de hade kommit fram och resan hem gått bra :) Hon skickade med en bild på Zack, som ser riktigt nöjd och glad ut. :)


 


Kram Niniz och många pussar till dig Zack! Hoppas du har det bra, min snygging <3


Av niniz - 26 maj 2015 18:37

Idag så flyttade Zack till sitt nya hem. Det kändes jättesvårt att se honom åka iväg men jag vet att han kommer få det bra. De nya ägarna lovade att hålla mejlkontakt och skicka bilder, och sa att vi gärna fick komma och hälsa på om vi ville. Men man blir ju så ledsen av att säga farväl till sina djur... :(


Jag älskar dig Zack och glömmer dig aldrig! Var lycklig i ditt nya hem!


 

Det blir bara tommare och tommare här på gården :( Allt känns så sorgligt även om man är glad över att man hittaar nya hem till alla djur :( Så otroligt, gnagande tomt....

Kan inte föreställa mig hur det kommer att kännas när getterna flyttat härifrån. :(


Kram Niniz

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards