A-Niniz

Alla inlägg den 31 maj 2015

Av niniz - 31 maj 2015 19:35

Hejhej!


Jag har haft ett par toppendagar :) I torsdags kom bästaste Carro och Linneas kompis Hannah hit. Jag och Carro gick en promenad i skogen och hittade ett super vackert naturställe med fin utsickt ner över en sjö, ca 4 km hemifrån :)  På vägen dit fick man korsa tre bäckar, och det fanns en hel del spår efter vildsvin som rivit upp marken! ;)


I lördags var det meningen att vi skulle ha en grillkväll och he en avskedsfest eftersom vi ska lämna Sverige.... men, (såklart) vad vädret ursuelt och vi sköt upp det till nästa helg. Vi grillade med Lidköpings vännerna Caroline, Hannah och Mattis (som kom på lördagen) under tak härhemma istället :) Sedan var det myskväll och vi åt massa gott och tittade på film, bl. a Disneys Frozen! Var jätterologt att ha våra bästa kompisar här och ha lyxen att sitta brevid både Caroline och Mattis samtidigt (typ som i Otterstad) Måste ha varit senast i sexan (5 år sedan) vi hängde med varandra alla tre, haha! :D


Här kommer lite bilder jag och Carro tog under tiden de var här :)


       

 

 

                                                                       

     

 

Kram Niniz


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards