A-Niniz

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av niniz - 2 juni 2015 22:02

OBS: SPOILERS SPOILERS SPOILERS (Har du inte sett/läst färdigt Naruto titta inte, det KOMMER att finnas spoilers i de här musikvideorna!)


Okej, finns så sjukt många bra... och kan tyvärr inte ma med alla haha XD Men här är några :) Om jag har några Narutofans här:Enjoy!


Runnin-Naruto AMV


When The Beats Drop



Impossible Naruto AMV


Life Is Beautiful


Remember Me For Centuries


Finns som sagt hur många som helst XD :P


Godnatt! 


/Niniz

Av niniz - 2 juni 2015 21:48

Hej!

Idag så åkte jag och mina föräldrar till Göreborg för att göra en hälsoundersökning som vi behöver för att få tillstånd att flytta till Vanuatu. Bla så röntgade vi lungorna och tog blodprov. Så kommer vi får svaren inskickade om några dagar!


Jag håller även på med min vetenskapliga uppsats i svenska 3 (det dödar mig...) och så har jag läst en hel del Naruto fanfics haha (eftersom jag älskar Naruto men INTE är nöjd med hur de parades ihop i slutey :( ) Jag är nog lite smått beroende av att läsa haha, för om jag väl börjat går det typ inte att lägga ifrån sig det (även om jag inte gillar boken jättemycket) Suck. Så somnar jag ju inte förens vid 2:00 heller och är trött morgonen därpå XD


Och det bara regnar och regnar och regnar :( Vill ha lite uppehåll nu! Har inget imot moln, men att det är blött överallt är inte lika kul! Ska snart lägga in lite nya teckningar jag målat! :3


Hur har er dag varit? :)


Kram Niniz

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards