A-Niniz

Alla inlägg den 23 juli 2015

Av niniz - 23 juli 2015 22:16

Hej!


Nu har jag gått omkring i "mina" klackskor jag ska ha på bröllopet.... eller vinglat omring i alla fall. Så dåligt går det inte! Dessuttom ser mina vader jättecoola ut i klacksor ju :3 Egentligen är det mammas gammla klackskor hon hade när hon gifte sig- för om sanningen ska fram har jag inga egna finskor.


Även klänningen o sånt är fixat- vi var tvungna att sy om den lite för jag köpte den online och den är förstarande lite för stor runt bysten, hehe. Men annars är den fin!


Jag ska nämligen på min kusin Jonatans och Junlis bröllop nu på lördag! Såååååååå spännande! Dessutom ska jag bära Junlis släp och hålla ringarna, och jag är verkligen hedrad och överlycklig över detta!!! :D :D :D Kan knappt vänta! Även om jag är nervös över att jag kommer snubbla eller ngt... skulle behöva lite mer tid att gå omkring i skorna faktiskt och bli lite säkrare på foten :P Får öva lite imorgon också, antar jag :)


Annars har jag jobbat på Tempo idag, från kl 09:00-17:00 :) Och idag ska skickade jag även in arbestiderna! Från och med nästa helg ska jag även ta hand om Jennys höns och kalkoner när hon och hennes familj är på semester :) Och så packar, slänger och packar vi. Vi har haft totalt tre containrar här (!) som vi fyllt med skräp. 



...och så har jag målat en del. Nu när vi inte har några djur kvar så har man tid för annat. Så kommer någ lägga upp några bilder här.


Kram Niniz


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards