A-Niniz

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2015

Bröllopsbilder!

Av niniz - 9 augusti 2015 20:55

Som ni säkert kan föreställa er är det en hel del att fixa inför flytten, men nu kommen äntligen en uppdatering! Jag tänkte även visa några av bröllopsbilderna från den 25 juli när Jonatan och Junli gifte sig! Det var jättemysigt. Trots att vi kom sent (trust my parents to be late for everything....) så var bruden ännu senare så det gick bra ändå! Var så roligt att få äran att bära släpet och se dem gifta sig! Var verkligen fint :)


Så.... vad har hänt sen dess? På onsdag så ska jag ha munta i psykologi, så det förbereder jag mig för nu. Och i fredags så hade min gamla klass från Letebo en klassåterträff vid helsjön. Jag fick sjuts från bästa Ella på dit vägen, och var jätteroligt att få se alla igen! Var så mysigt att det var typ samma goa stämning i klassen trots att det var ett par år sedan nu. Såklart så har alla ändrats mer eller mindre- det måste man väl göra- men kändes ändå som om "kärnan" var detsamma liksom ;) När jag sedan skulle åka hem från Kungsäter på min moped i dimman strax innan midnatt, så bestämde sig både hel- och halvljuet för att lägga av när jag kommit halvvägs ungefär (jag menar, varför INTE?) Första gången jag körde i mörkret också... -_- Fick använda blinkers för att se ngt, och kom i alla fall  hem oskadd till slut! Tyvärr har jag inga kort från klassåterträffen mend et viktigaste var ju att det blev av! :D


Dessutom vet vi nästan säkert vad vi ska bo nu. När vi kommer till Vanuatu ska vi ha några dagars semester på huvudön Efate, Port Vila (där vi bodde förut) medans mamma och pappa fixar alla papper osv. Sedan ska vi flytta till ett grönt hus på ön Santo. Det ska bli superspännande, för jag har aldrig varit där förut. Dessutom flyttade familjen Tally dit strax efter vi flyttade tillbaka till Sverige, och jag skulle ärligt talat gråta av glädje om jag fick träffa dem igen. De var som en del av familjen, och sov över hos oss sista natten innan vi flyttade tillbaka och hjälpte oss massor. 


     

 

 

   

                                                  


Kram Niniz


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niniz - 8 april 2019 23:54

Dig the Crazy - Marie Faith    

Av niniz - 8 april 2019 23:48

Åkte till stranden med underbara Dolce, Suliana och Sila. :)           ...

Av niniz - 26 mars 2019 06:08

None of my Buisness, av Cher Lloyd  

Av niniz - 26 mars 2019 06:06

Jag tror jag hade lyckats hålla mig mer kortfattad och inte gjort så sjukt långa inlägg på FB (som jag senare ångrat) om jag bara hade varit aktiv här igen tidigare. :P   Tips till alla som åker för att bo utomlands en tid: Det spelar ingen roll ...

Av niniz - 26 mars 2019 05:38

Jag måste erkänna att det känns lite dumt att försöka blåsa liv i den här utdöda bloggen, även om jag aldrig gav upp bloggandet frivilligt. Det har ju gått så pass lång tid sedan jag skrev. Och för att vara helt ärlig, vet jag inte om jag hade gjor...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards