A-Niniz

Alla inlägg den 2 september 2015

Av niniz - 2 september 2015 00:57

Om ett par timmar åker vi sista sträckan från New Zealand till Vanautu.

På grund av oväder i London, så var vårt plan dit försenat, vilket ledde att vi missade planet till Hongkong (och alla andra plan därefter vi hade bokat)


Så... vi var tvungan att stanna över en natt i London på ett hotell, och åka mot Kina dagen efter. Även då hade vi en del oväder, så vi var tvunga att åka en omväg så planeet flög tillbaka till svensk mark ett kort tag längst kusten vid Ystad och några mil över svensk mark innan vi kom vidare ;)


Nu är vi i New Zealand, och eftersom det inte går plan till Vanautu så ofta, så har vi fått stanna här i fyra nätter. Det har i princip regnat hela tiden, såvi har inte gjort så mycket mer än att vända på dygnet. De flesta av oss har redan lyckats ganska bra med det. :)


Orginellt skulle resan tagit tre dagar, med en övernattning på New Zealand, men nu har det tgait sex dagar istället.. men allt går bra. Personligen tycker jag nästan det har varit lite skönare att vi haft lite tid att sova ordentligt. (Man sover typ inget på plan- i alla fall inte jag)


Uppdateringar kommer snart! Om  jag får tillgång till internet, vill säga :)


Kram Niniz

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards