A-Niniz

Direktlänk till inlägg 6 september 2015

Flygresan till Vanuatu!

Av niniz - 6 september 2015 12:05

Nu kommer äntligen lite bilder :)


Kameran var inte trasig, men av någon anledning ville min dator inte längre acceptera bilder från den... Men här kommer i alla fall lite bilder från resan till Vanautu. Fler bilder kommer imorgon, är så trött behöver soooooovaaaa... ;) Så här får ni resan hit återberättad i bilder :)


Jag ser ut över gården en sista gång

         

Nu åker vi! Vi blev hämtade av en minibuss. På flyplatsen så vinkade mormor, gamla morfar och gamla mormor oss farväl. Förseningen på 2 timmar i London gjorde att vi missade flyget till Hongkong (och alla andra flyg) så vi fick stanna en natt i London.

 

Äntligen på väg mot Hongkong!

 

På flygresan mot Hongkong tvingade en storm planet norr ut- och vi flög tillbaka över Svensk mark, längs kusten vid Ystad, sedan korsade vi till och med några mil svenska över land innan vi flög ut över havet igen.

 

Mitt lilla ansvarsbarn och jag blev väldigt nära varanda under resan! Han fick sova i min famn under flygturerna och jag hade koll på honom för att se till att han alltid var med, åt bra och så :)

 

En flygplansfrukost.

 

Väl framme i Hongkong var alla utmattade. De flesta av oss hade sovit mycket lite eller ingenting alls den natten (dessutom hade vi sovit bara på liggunderlag/luftmadrassen veckan innan vi åkte) så vi passade på att ta en tupplur under de timmar vi hade att vänta på flyget mot New Zealand. Ja, alla förutom mamma och pappa i alla fall. 

 


Efter vi landat i New Zealand som vi där i 4 nätter. Jag delade hotellrum med mina tre älsta bröder och sov i samma säng som mitt lilla ansvarsbarn så klart :) Bilder från tiden i New Zealand kommer.... men nu hoppar vi vidare till....


 

VANUATU! Det här var det sista planet vi flög med till Vanuatu. :D


Kram Niniz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niniz - 8 april 2019 23:54

Dig the Crazy - Marie Faith    

Av niniz - 8 april 2019 23:48

Åkte till stranden med underbara Dolce, Suliana och Sila. :)           ...

Av niniz - 26 mars 2019 06:08

None of my Buisness, av Cher Lloyd  

Av niniz - 26 mars 2019 06:06

Jag tror jag hade lyckats hålla mig mer kortfattad och inte gjort så sjukt långa inlägg på FB (som jag senare ångrat) om jag bara hade varit aktiv här igen tidigare. :P   Tips till alla som åker för att bo utomlands en tid: Det spelar ingen roll ...

Av niniz - 26 mars 2019 05:38

Jag måste erkänna att det känns lite dumt att försöka blåsa liv i den här utdöda bloggen, även om jag aldrig gav upp bloggandet frivilligt. Det har ju gått så pass lång tid sedan jag skrev. Och för att vara helt ärlig, vet jag inte om jag hade gjor...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards