A-Niniz

Alla inlägg den 24 januari 2016

Av niniz - 24 januari 2016 08:24

Hej!



Jag har (äntligen!) fått låna lillebrors kamera och här kommer lite bilder!


I onsdags få flyttade den åtta veckors gamla valpen Happy till vår familj. Och här kommer lite bilder på den sötnosen! (Och på "gamla" Grey.  Som fortafande är min favorithund!)


I onsdags åkte jag även och besökte familjen Tally för att säga hejdå till Divana som skulle åka tillbaka till sin skola på Salomonöarna... (har jag för mig, svårt att komma ihår av ngn anledning) Kommer tyvärr dröja 11 månader innan vi kan ses igen! Men det var väldigt roligt när hon var här... önskar bara hon hade haft ett längre lov... Men det är bra att hon kan få utbildning! Hoppas verkligen hon blir en kirurg som hon vill bli!


Igår (fredags) så fick jag och två av mina syskon följa med Pappa till Aore. Han har köpt en lot vid havet där. Det är väldigt fint, och bokstavligen bara ren djungel. Typ omöjligt att gå in överhuvudtaget! Fick gå på grannlotens röjda del för att titta.... Kommer bli sjukt mycket arbete att röja, bygga hus och plantera där men å så spännande och roligt! Blir verkligen ett projekt jag ser fram mot! Fast om jag får bestämma så kan en del del få stanna som djungel... men blir så mkt myggor då! Vi svalkade även av oss i havet... (host, host, 35 grader i vattnet så så svalkande kändes det kanske inte) Pappa såg en vild sköldpadda på båtturen dit, men tyvärr missade jag den! Bilder på vår lott i Aore kommer senast imorgon. Begränsat internet- begränsat antal bilder jag kan ladda över per dag, och i lite sämre kvalité än vanligt för att inte skära ner på för många....


Och idag så har det varit väldigt skönt och molnigt, endast 32 grader varmt. Jag och äldsta lillebror på 12 cyklade till stan och på vägen hem så badade vi i havet som var betydligt mycket kallare idag!


Men nog med det.... Nu kommer bilderna på valpen Happy! 


                 

Min bäbis Grey! ^^

               

Hon kanske SER ut att vara söt som socker, men hennes sylvassa valptänder skär in i alltig XD^^


      


Mer bilder kommer!


Kram Niniz



Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards