A-Niniz

Direktlänk till inlägg 31 mars 2016

Har egentligen inte tid men....

Av niniz - 31 mars 2016 10:30

...jag har ändå målat lite bilder igen. :P Fördelen med att måla är att man kan måla lite i taget när man har tid, så det behöver inte vara jättetidskrävande.


   


Och JA jag är medveten om att jag är vädelös på att måla bakgrunder, händer och fötter. Jag jobbar på det, okej? Tyvärr har jag hitills inte märkt några större framsteg. Karaktärerna tillhör Kishimoto (skaparen till mangan Naruto), poserna till le random bilder (googlade bara cute couples och använde bilder som dög up till att skapa mallar... dock så använde jag en bild på Jacob och Bella från twilight till första bilden!) Konsten (om man kan kalla det för konst!) tillhör dock mig. Bara mig. >.< Målade på paint. Och jag är stolt! För de här är de två bästa bilder jag någonsin lyckats måla på datorn hitentills!



Jag och pappa var även och beskiktigade hans bil/min moped idag. Vi fick dem beskiktigade utan att någon så mycket som kom ut och tittade på fordonen.... -_- :P Nåja. Min andra bakspegel till mopeden gick i kras under sin färd över haven, så nu är jag helt utan backspegel. Att bara ha en var helt okej, men hade gärna behållt den då det är ganska distraherande att titta bak samtidigt som man kör i ett... speciellt med Vanuatus traffik!


Längar till all skola är över. Då ska jag typ vila från skolböcker i hundra år. Sedan vill jag skriva min egen bok. XD Nej, men seriöst... har som mål att åtminstånde försöka... har alltid älskat att skriva!


Skriver typ dagligen på kvällen efter interent stängs av och jag är för trött att räkna matte... Har gjort det i flera månader nu. Det går typ inte att leva en dag utan att skriva XD Beroende?


Kram Niniz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niniz - 8 april 2019 23:54

Dig the Crazy - Marie Faith    

Av niniz - 8 april 2019 23:48

Åkte till stranden med underbara Dolce, Suliana och Sila. :)           ...

Av niniz - 26 mars 2019 06:08

None of my Buisness, av Cher Lloyd  

Av niniz - 26 mars 2019 06:06

Jag tror jag hade lyckats hålla mig mer kortfattad och inte gjort så sjukt långa inlägg på FB (som jag senare ångrat) om jag bara hade varit aktiv här igen tidigare. :P   Tips till alla som åker för att bo utomlands en tid: Det spelar ingen roll ...

Av niniz - 26 mars 2019 05:38

Jag måste erkänna att det känns lite dumt att försöka blåsa liv i den här utdöda bloggen, även om jag aldrig gav upp bloggandet frivilligt. Det har ju gått så pass lång tid sedan jag skrev. Och för att vara helt ärlig, vet jag inte om jag hade gjor...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards