A-Niniz

Alla inlägg den 8 april 2016

Av niniz - 8 april 2016 10:24

Äntligen kommer lite bilder mer på Aore. Som sagt så har pappa köpt en bit and (djungel?) här där vi typ hoppas kunna fixa iordning en camping plats eller något..... efter vi har röjt, så klart. Personligen vill jag nog heldre behålla djungeln XD


   V  

Vår egna strand!^^


           

   

Stranden sedd en liten bit in på vår tomt. ^^

Jag vid ett träd^^

     

Det fanns hur många ödlor som helst, men ala var ruskigt snabba så lyckades bara få kort på en... som tyvärr bara är brun.  Fanns typ limegröna oxå!^^

 

Tomten sedd från stranden.

 

Grannen har kommit igång med att röja.^^

 

Lillasyster :) ^^

   


Grannen hade röjt lite så vi fick gå där... för det är väldigt svårt att ta sig fram på vår tomt, som ligger till vänster om bilden.^^


 

Liten grusväg som går förbi tomten, som ligger vänster om vägen.^^

 

Vår "campingplats" sett från grusvägen XD ^^


Kram Niniz


Av niniz - 8 april 2016 07:38

Insanity (english version)



Av niniz - 8 april 2016 06:55

Så idag så har vi haft x antal jordbävningar. Igår var det fyra större vi kände av, idag så var det två något större.


Jag har typ inte fått gjort något skolarbete alls vare sig idag eller igår, utan har målat istället. Tror jag behöver tänka om mina prioriteringar… Vissa dagar kan jag få gjort flera dagars skol-arbete andra så känns det som min hjärna går in i skoltorka och kan inte göra något alls i skolväg. Hoppas verkligen jag går in i supermode imorgon för det lär jag behöva om jag ska få klart allt i tid. XD Om jag bara kunde veta när jag skulle får mycket gjort skulle jag lätt kunna välja ut typ två skoldagar att plugga och vara ledig resten, för seriöst… det är så sjukt många dagar jag inte gör något alls eller typ inget.


Hur som helst… Vi har vatten igen! I kranen. Och ute börjar lervällingen till mark torka upp…. Så det är bra. Nu när temperaturerna börjar gå ner något så saknar jag att vi inte har någon ugn. Myggor finns fortfarande överallt.



Funderar även på att volontärarbete efter gymnasiet… skulle vara roligt om det gick! Är dock bara en idé hitintills så vi för väl se om det blir något eller ej.


Jag har fem olika fanfiction berättelser/idéer just nu som jag aktivt/inaktivt skriver på. Fem fanfiction samtidigt är för mycket. I kombination med två andra halvfärdiga berättelser och skolarbete så är det absolut för mycket. Det hindrar dock inte min hjärna från att komma på fler idéer som jag omöjligen kommer ha tid att skriva ner. Jag skriver för mycket… men jag är beroende… Och jag måste bli färdig med dem! Jag hatar att göra saker halvgjort så jag hoppas verkligen att jag kommer kunna skriva klart dem! Förr eller senare så måste jag ju lyckas om jag inte ger upp, eller hur? Jag har 82 favoriter på min mest lästa (och längsta) berättelse, hitintills så är den 80 000 ord men är fortfarande bara halvfärdig. Problemet är att jag har kommit på att den berättelsen är hur dålig som helst och jag kan inte hitta någon räddning för den… alls. Den är ett hopplöst fall. Jag har tappat all motivation att skriva färdigt den. Förutom då att jag vill ge de stackars människorna som trots all förmodan faktiskt läser den en fortsättning. Suck. Mitt eget fel som publicerar något utan att tänka igenom det. Jag ville bara ha lite konstruktiv kritik, och den verkade inte så dålig när jag publicerande den… XD


Om någon jag känner IRL skulle läsa den, skulle jag dö. Nästan. Så dålig är den. Men den har definitivt hjälpt mig att skriva bättre. Tyvärr uteblev typ all konstruktiv kritik så min anledning till att publicera den in first place var helt i onödan... Men om jag gör dåligt ifrån mig i någon skolämne behöver jag bara läsa igenom de uppmuntrande kommentarer jag fått och så känner jag mig bäst igen! XD Jag lovar- de är beroendeframkallande. Positiva kommenrater alltså.


Åh! Jag har även fått min första request! :D Alltså… måla-request. Jag vet dock inte riktigt vad hon vill att jag ska måla, efter som personen bara frågade om jag gjorde requester för att den typ ville ha promo art till något spel (?) eller var det nu är hon jobbar på XD Så egentligen var det väl en request om en request…. Jag svarade iaf att jag kunde försöka!


Så… här kommer ännu en NaruSaku bild. Den är min mest favoriserade (kan man ens säga så?) med 40 favoriter hitintills.


 

Har jag någonsin nämt att jag hatar att måla händer, jag hatar att måla bakgrunder och det väsrta av allt är fötter? Egentligen så har Sakura sandaler på sig, men jag gav upp.


Kram Niniz

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards