A-Niniz

Direktlänk till inlägg 22 april 2016

Jag har tagit studenten!

Av niniz - 22 april 2016 10:34

Så idag fick jag äntligen veta att jag officiellt tagit studenten! :D Så ja… jag är färdig med gymnasiet. Känns sjukt konstigt men samtidigt så toppen! :D Grattis till mig! :D


Känns dock lite tråkigt att inte ha någon klass/vänner att fira med men… det finns alltid chockad. Okej, kanske inte alltid, men det finns grädde, socker och kakao hemma :P Och nio syskon. Så jag är i alla fall inte ensam.

Jag är så bäst helt enkelt. :3


Kan knappt komma ihåg senast jag verkligen var ledig. Innan jag flyttade så pluggade jag i högre studietakt för att få mer tid när jag väl flyttade, men sedan när jag flyttade till Vanuatu så visade det sig att skollagen säger att man måste plugga minst 100 % /termin även om man ligger före i planeringen... Så då blev det såklart superstressigt att hålla 100% samtidigt som jag flyttade och hade väldigt dåliga studiemöjligheter… och i vissa fall inte ens skolböckerna till kurserna då containern kom senare än väntat. Så senast jag verkligen tog lov (utan skolarbete) måste varit sommarlovet 2014.  


Tur att jag fortfarande har requests och mitt skrivande annars skulle jag väl få panik över för mycket fritid XD Skämtar. Mamma är mer än glad över att hjälpa mig hitta sysselsättning... -_-


Men. Jag är iaf student nu och jag är lite stolt över att jag är det 2 (?) månader innan mina gamla klasskamrater från högstadiet. ;)


Kraaaaaaaaam! :D :D :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niniz - 8 april 2019 23:54

Dig the Crazy - Marie Faith    

Av niniz - 8 april 2019 23:48

Åkte till stranden med underbara Dolce, Suliana och Sila. :)           ...

Av niniz - 26 mars 2019 06:08

None of my Buisness, av Cher Lloyd  

Av niniz - 26 mars 2019 06:06

Jag tror jag hade lyckats hålla mig mer kortfattad och inte gjort så sjukt långa inlägg på FB (som jag senare ångrat) om jag bara hade varit aktiv här igen tidigare. :P   Tips till alla som åker för att bo utomlands en tid: Det spelar ingen roll ...

Av niniz - 26 mars 2019 05:38

Jag måste erkänna att det känns lite dumt att försöka blåsa liv i den här utdöda bloggen, även om jag aldrig gav upp bloggandet frivilligt. Det har ju gått så pass lång tid sedan jag skrev. Och för att vara helt ärlig, vet jag inte om jag hade gjor...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards