A-Niniz

Direktlänk till inlägg 12 maj 2016

Girl's Day Out!

Av niniz - 12 maj 2016 01:19

Hej!


Hade en ‘girls day out’ med mina två finaste systrar! Så vi åt Sushi på Santos äldsta café/resturang och sedan gick vi mest runt i stan och tittade i affärer. Det var väldigt mysigt att bara slappna av lite- när man är hemma finns det alltid något man kan göra och då blir det lätt att man gör det istället för att bara ta det lugnt och vila från allt. Så det var välbehövligt! 


       

^^En varningslapp på kaféet som driver mig till vansinne för jag kan bara inte förstå den. Den som löser gåtan får... eh, jag kan måla en request till personen? XD


               

^^ Såg mkt finare ut i verkigheten!

           


Elisa är frisk från blodförgiftningen nu och mamma fortsätter vara på jakt för att försöka tvätta vartenda småsår, medan småbarnen är like upptagna de med att försöka hålla såren gömda så de inte kan bli tvättade. Själv så ser jag gärna barnens sår tvättade men om jag får några egna så känner jag minsann själv av om de behöver bli tvättade eller inte. :P Börjar bli riktigt kyligt de senaste dagarna, så det märks att hösten är här.När det endast är 27 grader om dagarna så är det skönt att ha en extra filt på kvällarna! XD


Nu när mitt skolarbete är gjort så har jag bara en timmes internet tid om dagen (mellan 10:00 och 11:00) om jag inte får extra tid av någon anledning… Utan en enda klocka i hela huset (förutom de som finns på datorerna) så är det lätt att missa tiden eller komma sent till den- dessutom så var det ju inte direkt som om uppkopplingen var sådär jättebra från början heller så… är det svårt att få tag i mig? Där har du en del av förklarningen. T.ex så har det tagit flera dagar får mig att ladda upp de här bilderna till blogginlägget. Därför är även bloggningen sen! Ha det bra!



Kram Niniz 


-En vecka sent skrivet blogginlägg- XD (Så en liten uppdatering- på tal om Elisas blodförgftning, så trampade hon på en spik här om dagen och... ni kan gissa resten, för det här är fjärde gången hon (ingen annan i familjen har fått det!) har fått blodförgiftning, och tredje gången hon är på antibiotika. Tydligen så kan vissa personer vara känsligare än andra. Verkar dock igen som om hon är på bättringsvägen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niniz - 8 april 2019 23:54

Dig the Crazy - Marie Faith    

Av niniz - 8 april 2019 23:48

Åkte till stranden med underbara Dolce, Suliana och Sila. :)           ...

Av niniz - 26 mars 2019 06:08

None of my Buisness, av Cher Lloyd  

Av niniz - 26 mars 2019 06:06

Jag tror jag hade lyckats hålla mig mer kortfattad och inte gjort så sjukt långa inlägg på FB (som jag senare ångrat) om jag bara hade varit aktiv här igen tidigare. :P   Tips till alla som åker för att bo utomlands en tid: Det spelar ingen roll ...

Av niniz - 26 mars 2019 05:38

Jag måste erkänna att det känns lite dumt att försöka blåsa liv i den här utdöda bloggen, även om jag aldrig gav upp bloggandet frivilligt. Det har ju gått så pass lång tid sedan jag skrev. Och för att vara helt ärlig, vet jag inte om jag hade gjor...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards