A-Niniz

Alla inlägg under maj 2016

Av niniz - 5 maj 2016 01:46

Så jag har fått en del requester på vad jag ska måla det senaste, men nu har det äntligen lugnat ner sig. XD Det är dock roligt att måla åt andra då man kan få kritik och uppmuntran... jag är säker på att det hjälper mig måla bättre.


Av de åtta requester jag hitentills gjort så var det dock bara en jag blev riktigt, riktigt nöjd med, och den var också den enda jag inte fick en enda kommetar på XD Så jag tänkte lägga upp den här.


Bilden föreställer Iori och Makoto from IDOLMASTER. Jag tror det är någon anime/spel (?) men requesten jag fick var iallall den mest detaljerade jag någonsin fått så först trodde jag att det skulle vara omöjligt att måla dem. De skulle dela en stor apelsinuice, hålla händer, ha två sugrör i munen var, göra slurpljud (hur i hela friden målar man ljud?) Iori skulle sitta till vänster, Makato till höger, och förutom allt detta så skickade personen länkar på vilka kläder de skulle ha! XD Krävande männsika. Bilden blev inte perfekt, men jag är sjukt nöjd men sig själv ändå! XD


 

Hahahaha.... var det någon som verkigen trodde jag målade händerna från ingeting? Jag googlade på "holding hands" för att använda randon händer som mall. När mallen jag gjort råkade bli för stor för teckingen, så istället för att förminska den, så tog jag bort allt jag målat och utgick från händerna. Patetiskt, jag vet.^^

 

Kram Niniz



Av niniz - 4 maj 2016 07:06

Tell My Why- Three Days Grace


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards