A-Niniz

Alla inlägg den 14 juni 2016

Av niniz - 14 juni 2016 08:41

Silver Lining av Hurts

Av niniz - 14 juni 2016 08:26

Så vi har haft blodförgiftning i familjen igen- den här gången så var det jag. 


Varit lite svarvig med att tvätta småsår med seriöst- vem hade förväntat sig att jag skulle få blodförgiftning av ett myggbett? (Visserligen fick pappa det så, ja... hur som helst) Men jag har fått mindre skärsår osv under fötterna när jag gått barfota här utan att behövt tvätta dem eller något för att de skulle läka så var väl lite övermodig. Jag hade två sår, ett större som var infekterat så det var jag någrann med att tvätta i och struntade då i det lilla andra såret tills det var för sent. Mådde ganska dåligt ett tag men lyckades tillfriskna utan antibiotika så det var bra! :D


Verkar om om man inte är sjuk lika ofta här som i Sverige, men när man väl blir sjuk så blir man sjuk på riktigt. 


Så ville bara hojta att jag lever. Är nästan helt frisk nu. :D


Vi har försökt öppna bakkonto till mig men hitentills utan resultat. Men verkar som om det går framåt nu. Kankse. 


Kram Niniz


Ps. Den riktiga anledningen till att jag skev det här inägget var för att jag ville tipsa om en sång men ville inte ha två inlägg med låtar i rad. :P

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards