A-Niniz

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av niniz - 2 mars 2014 21:09

Hej :)



Idag har vi haft sabbat, så vi har inte gjort så mycket :) Mer än bibelfikat vi har varje Söndag! :) Men idag kom några grannar som jag visade runt på gården. Vi ska kanske skaffa hund i år, men i för sig så var det samma sak förra och förrförra sommaren... Men håller tummarna :) Finns valpar i närheten, labrador och belgisk vallhunds mix. Vi vill gärna ha en större hundras eftersom den ska bo utomhus, ev. ihop med fåren för att hålla loen borta, och på dagen som gårdshund. Självklart kommer vi spendera jättemycket tid med den även om den bor ute!


Saknar sommaren!! <3 <3 <3


 

Min första, älskade Bibel. Fick den på första skolavslutningen, och den har fått följa med i vått och tort. Tyvärr lyckades lillebror få tag i den en gång för några år sedan... Och åt upp en halv sida!! XD


Kram Niniz

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards