A-Niniz

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av niniz - 1 juni 2014 22:02

Hej igen! Jag har fortfarande läskigt mycket att göra och komma ikapp. Så detta blir inget långt inlägg ;)  Jag funderar på att börja på någon kampsport/självförsvar. Skulle vilja lära mig massa coola trix på hur man kommer loss om någon håller fast en och vänder motståndaren mot sig själv... Har funderat på det sen i höstas ;) Kanske blir av nästa höst? Finns ngt sånt i Skene och det var realitivt billigt. Kan iaf prova :D


Kan stolt säga att jag äntligen tränade lite i går kväll, det blev styrka är hemma. Lätt eftersom man slipper gå någonstans. Körde rumpa och mage. :D Fanns bra videor på youtube :) Kanske lägger upp nån gång? ;)


Kommer även ett musiktips: What Have You Done av Within Temptation


Jaaaa Kram Niniz (En upptagen sådan)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards