A-Niniz

Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Första Lammen <3

Av niniz - 1 april 2015 16:25

Hej!


De första lammen har nu sett dagens ljus! Melina fick två små söta lamm i morse, ett bagglamm och ett tacklamm som varje år hitills! De är jättesöta (som alla lamm) och verkar friska och pigga.  Jag gick ut för att ta några kort men fick inte så många bra innan kameran dog så de här bilderna kanske inte är av bästa kvalitée... :)


               


PS. Jag gjorde min munta i biologi 2 igår och fick A i slutbetyg! Helt klart nöjd eftersom mitt betygsmål "vara" var B. Men biologi är ju mitt favoritämne oxå! Nu är det bara ett uppdrag kvar i Svenska 3 innan jag kan ta påsklov... Där ska jag skriva en lång, urtråkig vetenskaplig uppsats om dystropier med olika frågeställningar som jag ska hitta svar till. Är så otroligt omotiverad och skjuter upp på det varje sekund jag bara kan... vilket inte är sälerkillt bra då jag inte kommer någonstanns...


Kram Niniz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niniz - 8 april 2019 23:54

Dig the Crazy - Marie Faith    

Av niniz - 8 april 2019 23:48

Åkte till stranden med underbara Dolce, Suliana och Sila. :)           ...

Av niniz - 26 mars 2019 06:08

None of my Buisness, av Cher Lloyd  

Av niniz - 26 mars 2019 06:06

Jag tror jag hade lyckats hålla mig mer kortfattad och inte gjort så sjukt långa inlägg på FB (som jag senare ångrat) om jag bara hade varit aktiv här igen tidigare. :P   Tips till alla som åker för att bo utomlands en tid: Det spelar ingen roll ...

Av niniz - 26 mars 2019 05:38

Jag måste erkänna att det känns lite dumt att försöka blåsa liv i den här utdöda bloggen, även om jag aldrig gav upp bloggandet frivilligt. Det har ju gått så pass lång tid sedan jag skrev. Och för att vara helt ärlig, vet jag inte om jag hade gjor...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards