A-Niniz

Alla inlägg den 13 september 2015

Av niniz - 13 september 2015 11:24

Så jag, John och pappa var och tittade på ett hus i Santo :) 


Det verkar som om vi kommer flyttta till det huset! Här kommer lite bilder från den dagen jag var i Santo :) Och huset. :) Luganville verkar som en supermysig stad! Vi kommer bo nära staden, men ändå lite på landet liksom... man hör inga bilar eller har några nära grannar även om vi kommer vara innom gångavstånd till stan. :) 


                                                                                 

Och ja, jag var tvungen att ta tusen kort på den gamla båten. Ser ju ut som den kommer från Narnia eller ngt! :D ^^


 

Det här är gamla fördämningar som användes när USA hade en bas på Santo under andra världskriget . ^^

Pga detta så har även Santo väldigt breda, raka (och bra!) vägar som användes till krigsmaskiner.^^


                  

Finns kanske ngn svensk i Luganville trots allt? ^^




Och nu till den stora frågan- jag tycker att huset är blått-pappa tycker det är grönt. Vem har rätt!? (NEJ, turkos färg räknas inte) :P


Kram Niniz

Av niniz - 13 september 2015 09:40

Downfall av Trust Company


Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards