A-Niniz

Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

Mormor har skickat en Tröja

Av niniz - 13 maj 2014 17:50

Hallojsan! (Blir lite tråkigt med bara "hej" och "hej igen" i längden)


Jag har fått en tröja på posten idag som mormor stickat :)


Måste säga att jag var lite tveksam till färgen men när jag provade tröjan så såg det faktiskt inte alls dumt ut. Stor är den också, så jag kan växa i den :D Eller ha många lager kläder under. ;) Tack mormor! det var jättesnällt av dig! den var jättefin :)


Nu måste jag nog ringa och tacka :) Ska även kolla ang en annons om en kaninbur i Varberg...


Bild på tröjan med mig i den :D


 


Är det någon mer än jag som tycker att det känns såååååå dumt att ta kort på sig själv... Man känner sig så fåning. Som en fjortis typ. :P  Känns samtidigt inte kul men en blogg utan bilder på bloggaren :P


När jag ändå tog upp det kan jag även säga att det känns dumt och falskt att försöka le när man är med på kort... :P Då går det nästan inte att le. Syskonen påpekar alltid mitt falska leende på kort :P Att le utan tänder (kan man säga så?) ser i alla fall lite bättre u då ;) Smile! :D


Kram Niniz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niniz - 8 april 2019 23:54

Dig the Crazy - Marie Faith    

Av niniz - 8 april 2019 23:48

Åkte till stranden med underbara Dolce, Suliana och Sila. :)           ...

Av niniz - 26 mars 2019 06:08

None of my Buisness, av Cher Lloyd  

Av niniz - 26 mars 2019 06:06

Jag tror jag hade lyckats hålla mig mer kortfattad och inte gjort så sjukt långa inlägg på FB (som jag senare ångrat) om jag bara hade varit aktiv här igen tidigare. :P   Tips till alla som åker för att bo utomlands en tid: Det spelar ingen roll ...

Av niniz - 26 mars 2019 05:38

Jag måste erkänna att det känns lite dumt att försöka blåsa liv i den här utdöda bloggen, även om jag aldrig gav upp bloggandet frivilligt. Det har ju gått så pass lång tid sedan jag skrev. Och för att vara helt ärlig, vet jag inte om jag hade gjor...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag bloggar om livet som storasyster till tio på andra sidan jorden... så bloggen kommer handla om lite allt möjligt :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards